me, myself and I

Foto saya
Selamat datang ke ruangan saya berceloteh..apa yang saya paparkan di dalam blog saya lebih kepada apa yang berlaku dalam hidup saya...ENJOY READING everyone..tq for your support..=)

Sabtu, Januari 14, 2012

About ME..okey..!!

Who ME..yea aku lah Ainnur Hidayah a.k.a Constance Francis (nama aku dulu)..pun glamer dengan nama manja..AMOI.. manja la sangat...sinonim dengan muka aku yg macam cina ni..tapi keturunan aku takde lah cina sangat kan..bau-bau bacang pun takde apalagi bau ketiak..hhuuuuhuuuu..

Life,..,aku seorang ISTERI kepada En.Musnazri Mustaq Khan..dan MAMA kepada 3org anak je..nape tak percaya ke...wooiitt cukup la 3 org..kalau nak lebih sure aku dh jadi nenek kebayan sekarang..3 org ni pun dah cukup bagi aku..Alhamdullilah...masing2 suami & anak-anakku ada blog..fuhhhh rajin sesangat memasing...blog aku ni pun si anak dara aku yang buatkan..baru tahun ni aku selfhandle..itupun baru nak usik...sebenarnya penyakit M aku mengatasi segala penyakit yang teruk kat muka bumi..Parah betoiii makJemah ni...heheheeee

seisi berkenalan jommm...~~
okey minah ni namanya NUR AMIRA WAHIDA..my lovely
  dotter..dia baru je masuk sekolah menengah tahun ni..and yess
   she got flying kaler dalam result UPSR dia last year..congratzz
   my dear..you just make kitaorang kombang idung sekojap..=)
                      
oraite..yang macho ni pulak..my elder son..His name is
MUHAMMAD HARITH SYAHMIE..dia darjah 5 tahun
ni..mamat ni giler garang tapi hati ada taman..emo sikit...

dan hero yg last ni...MUHAMMAD DANISH IMRAN
nama dia..ni budak tersangat lah manjanya..adoiii tapi dia
seorang yg pandai menjaga hati dlm erti kata lain..pandai BODEK..

and my HERO penting dalam hidup aku sekarang...
ini lah dia nya..MUSNAZRI MUSTAQ KHAN..
love.love.love.love.love.llove.love.love.love.love


okey..lahh setakat ni aje nak bagi u olls berkenalan..ramai lagi yang aku nak kenalkan ni..siapa, macammana, bagaimana, dimana, apakah..nanti nanti kita sambung..
Okey Chowwww duluuu... 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan